גלן בק תומך נלהב של ישראל העם היהודי – הקשיבו לו

Share

גלן לי בק ( Glenn Lee Beck ), תומך נלהב במדינת ישראל, הוא מגיש של תוכנית טלוויזיה ותוכנית רדיו, סופר, פרשן פוליטי ויזם אמריקאי. מגיש את תוכנית הרדיו "The Glenn Beck Program", אשר משודרת בסינדיקציה ברחבי ארצות הברית ברשתות הרדיו הגדולות וזוכה למיליוני מאזינים.

לדבריו, הוא היה "אמריקאי רגיל, עד הפיגוע במגדלי התאומים. האמנתי למה שהתקשורת האמריקאית אמרה על ישראל – אבל אז הלכתי לעשות שיעורי בית". בק אמר כי הסכסוך הישראלי-ערבי הוא מלחמה על קיומה של ישראל ועל אורח החיים המערבי.

גלן בק טוען שהעולם נוהג בצביעות כלפי ישראל, בין היתר, ממניעים אנטישמיים. במהלך תוכניותיו ברדיו ובטלוויזיה הוא מרבה להפגין תמיכה בעם היהודי ובמדינת ישראל. הוא טוען כי יש קשר היסטורי בין סוציאליזם, פשיזם, אנטישמיות, נאציזם והטרור האסלאמי.

בק הגיש עד יוני 2011 גם תוכנית אקטואליה אישית בערוץ פוקס ניוז. בשנת 2011 הקים בק רשת טלוויזיה שמרנית הנקראת "TheBlaze".

כסופר, בק זכה להצלחה רבה כאשר חמשת ספריו כיכבו בעבר ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. שכרו השנתי מוערך ב-23 מיליון דולר. בק הוא גם המייסד והמנכ"ל של חברת "Mercury Radio Arts", חברת ההפקה שדרכה הוא מפיק תכנים עבור הרדיו, הטלוויזיה, המדיה המודפסת, והאינטרנט.

בק הפך עם השנים לדמות ציבורית ידועה, כאשר השקפותיו הפוליטיות זיכו אותו בהכרה ופופולריות רבה בתקשורת האמריקאית לצד ביקורת כלפיו. אירועים פומביים שאותם הוא מארגן סוחפים קהל רב.

ב-11 ביולי 2011 ביקר בכנסת והשתתף בישיבת ועדת העלייה והתפוצות בנושא המאבק בדה-לגיטימציה לישראל בעולם באמצעות גיוס ידוענים לטובתה.

בק מתח ביקורת על אמצעי התקשורת הבינלאומיים שאינם מספרים את הסיפור האמיתי על ישראל אלא פועלים בצביעות.

בכנס של ארגון ציוני אמריקה שנערך בנובמבר 2011 הוענק לבק אות "מגן ישראל" של מרים ושלדון אדלסון.

אהבתם את התוכן?
תרמו לישראל נט ועזרו לנו ליצור עוד תוכן איכותי שבעזרתו נוכל להאבק על צדקתה, מעמדה הבינלאומי ועוצמתה של מדינת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנרגיה ישראלית ישירות למייל שלך!

הניוזלטר של ישראלנט מלא בחדשות ועדכונים על כל מה שקורה בישראל- תכנים בלעדיים, מדיה ייחודית, ניתוחים ופרשנויות, בלוגים ותוכן פרימיום שלא תמצאו באף מקום אחר.