ספורטאית השנה ומאמן השנה באירופה הם הישראלים – ענבר לניר ושני הרשקו

Share

כבוד גדול לג'ודו הישראלי. ענבר לניר נבחרה על ידי איגוד הג'ודו האירופאי לספורטאית השנה באירופה, בעוד מאמן נבחרת הנשים הישראלית, שני הרשקו נבחר למאמן השנה.

לניר היא אלופת העולם בג׳ודו לשנת 2023, כאשר מלבד הזהב באליפות העולם (תחרות בה ניצחה הישראלית בחמישה איפונים), הוא זכתה בשנה שעברה גם במדליית הזהב בטורניר המאסטרס, מדליית ארד באליפות אירופה, מדליית זהב בגראנד סלאם אולן בטור, כסף בגרנד סלאם טוקיו וארד בגרנד סלאם טביליסי. כיום מדורגת ענבר לניר במקום הראשון בעולם בדירוג איגוד הג'ודו העולמי.

לאחר ההכרזה אמר לניר: "מתרגשת מזכייה בתואר ספורטאית השנה של איגוד הג׳ודו האירופאי, על סמך הישגיי בשנת 2023. זה לא מובן מאליו לזכות בהכרה יוקרתית כזו, עצם העובדה שישנן עוד הרבה ספורטאיות אירופאיות מעוטרות ומצליחות. זה נותן לי עוד מוטיבציה להמשיך ולעבוד קשה בכדי ששנת 2024 תסתיים בצורה מוצלחת לפחות כמו השנה שחלפה".

הרשקו, שבשנת 2023 הוביל את נבחרת הנשים לשתי מדליות באליפות העולם (זהב של ענבר לניר וארד של רז הרשקו) ולמדליות באליפויות אירופה כמו גם עשרות מדליות בתחרויות הסבב העולמי, אמר: "במיוחד בתקופה כה קשה ומורכבת, אנחנו רואים חשיבות גדולה לייצג את המדינה שלנו ולשאת את הדגל שלנו בכל מקום בעולם. בכל רגע ורגע אנחנו גאים במדינה המיוחדת שלנו". יו"ר איגוד הג׳ודו משה  פונטי: "אני תמיד אומר שהאנשים שלנו באיגוד הג'ודו הם אנשים נדירים, והזכייה של שני וענבר בתואר הזה מלמדת על העוצמה האנושית שיש לנו. זהו הישג אדיר לספורט שלנו, במיוחד הזכייה של שני, שזוכה פעם שנייה בתואר כל כך יוקרתי

אהבתם את התוכן?
תרמו לישראל נט ועזרו לנו ליצור עוד תוכן איכותי שבעזרתו נוכל להאבק על צדקתה, מעמדה הבינלאומי ועוצמתה של מדינת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנרגיה ישראלית ישירות למייל שלך!

הניוזלטר של ישראלנט מלא בחדשות ועדכונים על כל מה שקורה בישראל- תכנים בלעדיים, מדיה ייחודית, ניתוחים ופרשנויות, בלוגים ותוכן פרימיום שלא תמצאו באף מקום אחר.