כאשר היתרון המובהק של פרסום בפייסבוק טמון ביכולות המיקוד השונות מאפשרות לכם בין היתר להגדיר את קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם באמצעות פילוח מדויק וממוקד.

פרסום בפייסבוק- מדוע הוא הכרחי?

רשת הפייסבוק מונה כיום כ- 4.5 מיליון חברים פעילים בישראל, כאשר 3.5 מיליון מתוכם עושים שימוש יומיומי בפייסבוק. היקף משתמשי הפייסבוק והיקף שעות הגלישה (היומיות) של 70% ממשתמשי הפייסבוק בישראל (כ-4 שעות גלישה בממוצע), הופכים את הפייסבוק לאמצעי פרסום רב עוצמה עבור כל אחד ואחת מאנשי העסקים שביניכם המעוניין להיחשף לכמות גדולה של גולשים אותם תוכלו לפלח בהתאם למאפיינים שונים כגון: מגדר וגיל, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד.

פרסום

מהן אפשרויות הפרסום בפייסבוק?

שיווק ברשתות החברתיות ופרסום בפייסבוק מתאפשר לכל סוגי העסקים והשירותים וזאת ללא קשר לגודלם והיקף פעילותם, כאשר החלופה הבסיסית ביותר לפרסום בפייסבוק היא באמצעות פתיחת דף עסקי אותו תדרשו לנהל באופן רציף ושוטף על מנת ליהנות מכל יתרונות הפרסום בפייסבוק. במקביל, רשת הפייסבוק מעמידה לרשותכם מערכת קמפיינים ממומנים באמצעותה תוכלו לייצר מודעות פרסום ממומנות המשלבות בין טקסט לתמונה. מודעות אלו מאפשרות לכם לחשוף בפני קהלי היעד הרלוונטיים לכם מבין משתמשי הפייסבוק, את מהלכי הפרסום והשיווק השונים שלכם במרחבי הרשת, כאשר היתרון של המערכת טמון בעובדה שמדובר במערכת פרסום דינמית המסוגלת לבחון את אפקטיביות הפרסום בכל רגע נתון.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

בהנחה שגם אתם פתחתם דף עסקי בפייסבוק אותו אתם מנהלים באופן עצמאי או באמצעות יועצי פרסום בפייסבוק, השלב הבא ליצירת פרסום ממוקד בפייסבוק הינו שימוש בכלי – העזר הפרסומיים העומדים לרשותכם באמצעותם תוכלו בין היתר להגדיר את קהלי היעד הרלוונטיים לכם. פילוח מדויק של קהלי היעד הרלוונטיים לכם יאפשר גם לכם להיחשף לקהל הלקוחות הנכון ביותר עבורכם ובכך למעשה ליהנות מהיתרון המובהק של הפרסום בפייסבוק.

על מנת למקד את קהלי המטרה הרלוונטיים עבורכם, אנו ממליצים לכם להגדיר את הגיל הממוצע של קהלי היעד, לאפיין את המגדר אליו אתם פונים: נשים, גברים, בני נוער, דתיים וכדומה, להחליט על אזור הפעילות הגיאוגרפי הרלוונטי עבורכם  ואף לאפיין את קהל היעד בהתאם לתחומים ולנושאים השונים בהם הוא מתעניין. ככל שרמת הפילוח שלכם תהיה גבוהה ומדויקת יותר, כך תוכלו לשכלל את מהלכי הפרסום שלכם בפייסבוק ואפילו להפוך את הדף העסקי שלכם בפייסבוק לדף מוביל בתחומו עם כמות גדולה של חברים שכל אחד ואחת מהם יכול להפוך בכל רגע מלקוח פוטנציאלי ל-לקוח מרוצה.

אמצעים נוספים למיקוד הפעילות הפרסומית שלכם בפייסבוק

במידה ואתם מתכוונים לעשות שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק, אנו ממליצים לכם להישאר ממוקדי מטרה לאורך כל הדרך וזאת לאחר שהגדרתם מראש את מטרות הפרסום. לצורך כך, הקפידו לבחור את קהלי העיד הרלוונטיים לכם (המודעה תופיע אך ורק לאותם קהלים שתגדירו), הקפידו לבחור את סוג המודעה ומיקומה ברשת הפייסבוק וכמובן הגדירו את משך הפרסום ואת מסגרת התקציב אותו אתם מפנים לצורך הפעילות הפרסומית בפייסבוק.

סוגי המודעות השונות בפייסבוק מיועדות למטרות פרסום שונות ולכן חשוב להגדיר מראש מהי מטרת הקמפיין בפייסבוק: האם היא נועדה לצרכי קידומו של הדף העסקי או לצרכי הפניית קהל הגולשים לאתר הבית שלכם אותו אתם מקדמים בפייסבוק, האם מטרת הפרסום נועדה לצרכי פרסום אירוע אותו אתם מקיימים או שהפרסום כולל בתוכו קופון או כל הטבה אחרת לקהל הגולשים. ככל שתצליחו להישאר ממוקדי מטרה לאורך כל שלבי הפעילות הפרסומית שלכם בפייסבוק וכלל שתצליחו להגיע ברמה המדויקת ביותר לקהלי היעד הרלוונטיים עבורכם, כך תצליחו למנף את הפעילות הפרסומית שלכם בפייסבוק ולהפוך אותה לחלק בלתי נפרד (ואפילו עוצמתי) מפעולות הפרסום-השיווק והקידום הנוספות שלכם במרחבי הרשת.

מה עוד חשוב לזכור לאורך כל הדרך?

פייסבוק, יותר מכל פלטפורמת פרסום ושיווק אחרת ברשת, מאפשרת לכם לפלח את קהלי היעד בצורה המדויקת ביותר ולכן אופי הפרסום והפנייה לאותם קהלים חייב להיעשות בהתאם לשפת פרסום ייחודית אותה תייצרו המותאמת להם. מכיוון שרשת הפרסום הינה רשת בלתי אמצעית המקשרת בין משתמשיה, שפת הפרסום בפייסבוק שונה באופייה משפת הפרסום הנהוגה בפלטפורמות פרסום ושיווק אחרות ברשת ומחוצה לה. כפועל יוצא מכך, חשוב מאוד לייצר שפת פרסום ייחודית משלכם באמצעותה תוכלו לעניין ולסקרן את קהלי היעד הרלוונטיים לכם שאת מאפייניהם הגדרתם מראש. 

מספר מילים על ייחודיות הפרסום בפייסבוק

משתמשי הפייסבוק חשופים לכמות בלתי פוסקת של הצעות שיווקיות מצד משווקים ועסקים אחרים ולכן על מנת לייצר עניין וסקרנות בקרב קהלי היעד שלכם, חשוב שהפרסום שלכם בפייסבוק יהיה יצירתי ומניע לפעולה בו זמנית. אחת מהדרכים היעילות ביותר לצורך כך היא באמצעות הפניית קהלי היעד שלכם לעמודי נחיתה מעוצבים. חשוב שדפי הנחיתה יתמקדו בכל פעם במסר פרסומי-שיווקי אחר אותו תרצו להעביר לקהל היעד שלכם והימנעו מיצירת דפי נחיתה בהם מופיעים מסרי פרסום ושיווק רבים מדי העלולים לגרום לקהל היעד שלכם ללכת לאיבוד וכך תחמיצו את המטרה.

פרסום אפקטיבי בפייסבוק- רק עם חברת פרסום המתמחה בנושא

על מנת ליהנות מכל היתרונות הנלווים למהלכי הפרסום השונים בפייסבוק, אנו ממליצים לכם לנהל את מערך ה-SOCIAL MEDIA שלכם באמצעות חברות פרסום מנוסות המתמחות בתחום הפרסום והשיווק בדיגיטל בכלל ותחום הפרסום בפייסבוק בפרט. חברות מנוסות ומקצועיות בתחומן יעמידו לרשותכם מגוון רחב של שירותים בדרך לניהול דפי פייסבוק עסקיים וקמפיינים ממומנים בפייסבוק, כאשר הבחירה באחת מהן חייבת להיעשות בהתאם לניסיון המקצועי העומד לרשותה ובהתאם להיקף השירותים המוצעים על ידה.