Pixabay

אנחנו כאן עבורכם עם 5 טיפים מנצחים שיעזרו לכם לקדם את המכירות בחנות שלכם ולהפוך אותה לעסק מצליח ומשגשג.

חלון מלא הזדמנויות
אומרים שהעיניים הן החלון של הנשמה. חלון הראווה בהחלט חושף את נשמתה של החנות. תפקידו של חלון הראווה הוא לקרוא ללקוחות, לסקרן אותם, לרגש אותם ולפתות אותם להיכנס אל החנות. הוא אמור לדבר גם לממהרים וגם לכאלו שלא בדיוק התכוונו להיכנס לתוך החנות ולקנות, ולכן עליו להיות מסודר בצורה נכונה, מושך, צבעוני ומסקרן. לא משנה מה, קודם כל תשקיעו בחלון הראווה שלכם. דאגו שהחלון יספר לעוברים ולשבים על מבצעים, קולקציות, תחרויות, מוצרים חדשים ושאר הפתעות והתרחשויות.

עֵמדות שמשנות עַמדות
מרגע הכניסה לחנות הלקוחות נכנסים לתהליך הקנייה. הם עוברים לתוך החנות וחשוב שהכניסה אליה תבסס את ההחלטה להשאר בחנות ולקנות בה. לא רבים יודעים כי הכניסה לחנות היא בעצם שטח מת ולכן שווה להציב את מתקני התצוגה לחנויות במקומות אחרים בחנות ולא בכניסה אליה.
מתקני התצוגה ימשכו את עין הלקוחות ויאפשרו לכם לתת דגש מיוחד על מוצרים שאתם מעוניינים לקדם, להדגיש ולהגדיל את המכירות שלהם. מתקני תצוגה לחנויות ידועים ביכולת שלהם למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות, לסקרן אותם ולהשפיע על חווית הקנייה שלהם. אין ספק שמתקני תצוגה לחנויות יעזרו לכם לקדם את המכירות ויציבו את הסחורה שאתם תבחרו במקום של כבוד.

פנקו אותם
הצורה הטובה ביותר להגדיל את המכירות היא להציע ללקוחות משהו בתמורה לקנייה שלהם בחנות. ההצלחה של החנות שלכם בהחלט נמדדת ביכולת להציע מבצעים, הנחות ומתנות. הציעו דברים שקשורים לחנות עצמה, למוצרים, לעונות השנה, לחגים ולימים מיוחדים שמתרחשים. הלקוחות שיקבלו את ההטבה ירגישו שהם מרוויחים מהעסקה, שרואים אותם ודואגים להם. תחושה טובה שכזו תגרום להם לספר על החנות לחברים, ולחזור אליה בשנית, ואולי גם בשלישית וברביעית.

אתם כבר בפייסבוק?
כי אם אתה לא שם אתה לא קיים. הפייסבוק הוא הדרך הכי חמה ועדכנית לקדם את העסק שלכם. דף פייסבוק עסקי יחבר אליכם לקוחות חדשים ויעדכן את הלקוחות הנוכחיים שלכם בכל המבצעים, ההטבות והשינויים. אין ספק שעמוד פייסבוק יגדיל את ההתעניינות בעסק שלכם ואיתה ילכו ויגדלו גם המכירות. שווה להשקיע בנראות של הפוסטים שלכם בפייסבוק וגם בפוסטים שיעניקו ערך מוסף ללקוחות, ילמדו אותם על המוצרים הקיימים, על השימוש בהם ועל עולמות תוכן הקשורים לסחורה שלכם. במקביל שווה להשקיע גם באתר אינטרנט, עבור אי אלו מהלקוחות שלכם שעדיין חיים בתקופת האבן.

 

כנסו לכנס
השתתפות בכנסים ואירועים תקדם את החנות שלכם מאוד. מטרת הכנסים היא לחשוף את העסק שלכם ולהכיר אותו לקהל רחב ומגוון יותר של לקוחות חדשים. ישנן דרכים רבות לקדם ולהבליט את עצמכם במהלך הכנס ולהקים דוכן שאף אחד לא יוכל להשאר אדיש כלפיו. ברגע שהדוכן שלכם יגרוף הצלחה מסחררת, תוכלו להיות בטוחים שהיא תגיע גם לחנות עצמה. כמו כן, בדומה למתקני תצוגה לחנויות, גם בכנס תוכלו להקים דוכני תצוגה שיבליטו את הסחורה שלכם וישדרו מסרים חשובים שברצונכם להעביר ללקוחות פוטנציאליים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]