5 שייקים שיקררו לכם את הקיץ



בין לדלג על ארוחות כי אין זמן לאכול לבין לאכול שטויות ולנשנש חטיפים לא בריאים כי חייבים לתדלק יש גם אפשרות טובה יותר. המהירות שבה מכינים שייקים והמרכיבים הבריאים שלהם הופכים כל מכל שייק כזה לפוטנציאל לארוחה שאפשר ללגום במשך שעות ולפתור את בעיית זמינות האנרגיה והקלוריות המועילות. שייק, או סמות'י כמו שקוראים לו לעתים, הוא ארוחה שלמה בפני עצמה שיכולה ללוות אתכם שעות בלי נקיפות מצפון כלל הודות לתועלת הרבה שבה.

freepik

החידוש שבערבול הבריאותי

לכל היתרונות נוספת כעת אפשרות להפוך את הסמות'י הנפלא שלכם לבריא אף יותר. הערבול בריאותי בזכות המצאת בלנדר ואקום שמונע התחמצנות המרכיבים הבריאים באמת ומשפר את הספיגה שלהם בגוף. הקלות והנוחות של ההכנה והניקוי של שייקים כאלה מבטל את כל התירוצים, וגם מי שחשב שהיעילות של תשלובת הוויטמינים והמינרלים מוטלת בספק בגלל צורת הערבול יכול להיות רגוע מעתה. הערכים התזונתיים המלאים של השייקים שלכם יהיו מלאים ומבלי לוותר על הסיבים התזונתיים ותרומתם לגוף.

מתכוני שייקים מומלצים לבלנדר ואקום

מעתה, השייק שלכם ייראה גם חי וצבעוני יותר הודות למניעת החמצון המוגבר שלהם. וכעת למתכונים שיוכלו לתת לכם הרבה יותר מטעם טוב. לצורך שייקים אלה הצטיידו בבלנדר ואקום שימחיש לכם עד כמה אפשר ליהנות מלוא הערכים התזונתיים ומהמראה האסתטי והמפתה. כמות הנוזלים שמוסיפים משתנה לפי טעמכם, כמובן, ומידת הסמיכות שבה אתם אוהבים את השייק שלכם.

השייק הירוק

מתאים למי שזקוק לשייק שמוסיף מינרלים וויטמינים בעיקר כתגבור בריאות ופחות לצורך הזנה קלורית ואנרגיה בין פעילויות. מומלץ בכל מקרה להוסיף לשייק כזה גם פרי כדי לנטרל את המרירות והחמיצות של עשבי התבלים הטריים וכדי לאזן אותם. הכמויות נתונות לשיקולכם אבל רצוי שיהיו שוות בגודלן. ערבלו חופן פטרוזיליה, תרד בייבי או תרד עלים רגיל, שמיר ועלי סלרי, תפוח ירוק ורבע סלק מאריזת סלק ואקום. הוסיפו לפחות שתי כוסות מים וערבלו.

שייק לשיפור העיכול

יש מרכיבים שידוע שהם עוזרים מאוד לשיפור תנועת העיכול והם טובים מאוד להקלה על עומס בעיכול ולצורת שיקום ומנוחה. את השייק הזה הקפידו להכין בכל פעם שאתם רוצים לעשות הפוגה קלה לחצי יום ולשלב בתפריט קל יחסית – כוס קוביות פאפאיה ירוקה או כתומה, חצי כוס מלון, ארבעה תמרים מיובשים, כף פשתן טחון, כוס מיצוי שזיפים, כוס מים.

שייק מרענן לשעות הפנאי

כשרוצים להתרגע עם כוס שייק גדולה לאחר העבודה או באמצע היום והסידורים קחו אתכם לדרך שייק מרענן זה – כוס קוביות אבטיח, כוס קוביות מלון, קיווי אחד, אגס ומים. תוספת מרעננת מעניינת היא כמה טיפול וניל שמשתלב מצוין עם הטעמים האלה. במקרה הזה בלנדר ואקום ימחיש לכם הכי טוב למה הוא מצליח לשמור למשך זמן רב יותר על הצבע החי והרענן של השייק, ויחד אתו כל המרכיבים הבריאים.

שייק אנרגיה זמינה

כשצריך לקבל אנרגיה כי אי אפשר לאכול נסו את השייק הזה – בננה אחת, אפרסק, נקטרינה, כוס פירות יער לטעמכם מסוג אחד או כמה סוגים מעורבבים, כמו אוכמניות, דומדמניות, פטל שחור או אדום, דובדבנים. תוספת הפירות שבהם נוגדי החמצון תיספג טוב יותר הודות לערבול בבלנדר ואקום משום שהמרכיבים האלה לא יתחמצנו כלל.

שייק פירות וחלבון שהוא ארוחה שלמה

מתאים לכל מי שמחפש ארוחה מהירה אחרי אימון או בזמן מאמץ שאינו מאפשר להם לאכול ארוחה מלאה ומאוזנת. המרכיבים: חצי גזר, גבעול סלרי, בננה, תפוח, פירות יער לטעמכם, משקה סויה או חלב לטעמכם.

 

 

מצאת הפרת זכויות יוצרים צרו קשר במייל: [email protected]



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה