לחות זה לא מספיק

הקפידי למרוח קרם הגנה מהשמש. היום אגב יש תכשירים שמשלבים בין השניים, אז אין צורך שתסחבי את קרם ההגנה שאת נוטה למרוח בים או בבריכה. 

חיזוק השרירים

כדי לשמור על "צוואר ברבור" ולמנוע את התרופפות השרירים, מומלץ לבצע את התרגיל הבא על בסיס יומיומי- להוציא את הלשון החוצה ולהגיד “אהה” ארוך, בדיוק כפי שעושים כשהרופא בודק את הגרון. עשי כך במשך 10 שניות וחזרי על התרגיל 5 פעמים.

מומלץ לעשות תרגילי כושר לחיזוק השרירים סביב הברך ובנוסף – קרצוף קבוע בזמן המקלחת של העור היבש מעל הברך עם ספוג קשה או ליפה, והקפדה יתרה על מריחת קרם גוף טיפולי המתאים לברכיים ולמרפקים, בהם העור נוטה להתייבש ולהתקשות.


טיפוח ידיים

אומרים שהידיים מסגירות את הגיל ויותר מזה – לפעמים הן אפילו נראות מבוגרות מאיתנו. הידיים הן האיבר שנמצא הכי הרבה בשימוש בגוף שלך. אל תשכחי למרוח קרם ידיים מספר פעמים ביום.

להתאפר

מריחת קרם לחות  בחורף  הוא ממש קריטי בגלל הנטייה של עור הפנים להתייבש במזג האוויר המאתגר. מצד אחד, הקור עצמו מייבש את העור ומצד שני, כל אמצעי החימום שאנו משתמשים בהם כמו מזגנים ומפזרי חום, שואבים עוד יותר את הלחות וגורמים ליובש מוגבר.

הבעיה עם היובש היא שהוא פוגע במראה האחיד של העור ואם נמרח מעל עור מיובש איפור – הוא פשוט לא ייראה טוב וחבל.

החורף הוא הזמן הכי מתאים להשתמש בכל אותם תכשירים שפנטזתן עליהם בקיץ אבל היה לכן חם מדי וחששתן שהאיפור ינזל לכל עבר: מייק אפ נוזלי למשל, יהיה מושלם בחורף, במיוחד מייק אפ שיש בו חומצה הילארונית ומרכיבי לחות איכותיים. עוד מוצרים שבדרך כלל נוותר עליהם בקיץ והחורף הוא שעתם היפה הם הצלליות והסמקים במרקם קרמי וכן ברונזרים ושימרים שמגיעים במרקם עשיר.

שיער: להימנע מייבוש יתר

השיער לא חשוף לשמש קופחת כמו בקיץ, אבל גם מזג אוויר קר ויבש עלול להזיק. השיער מתייבש בקלות בגלל החימום בפנים והקור בחוץ, מומלץ גם להשתמש במרכך מדי יום ולשטוף אותו במים קרים. זה יגביר את אפקט הלחות והברק. כורות לפן ולמחליק? נסו להיגמל... החום עלול לייבש את השיער ואת העור. אם אתן לא יכולות בלי, מירחו על השיער מרכך ללא שטיפה לפני הטיפול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]