צילום מסך

תסכול רב ותחושה קשה של חוסר מקצועיות בקרב תושבים מרחבי העיר המחוברים לרשת האינטרנט של הוט נט. מזה זמן מה שהם סובלים מתקלות חוזרות ונשנות, אולם על אף הטרטורים הרבים ופניותיהם לשרות התמיכה, תוך שהם מועברים מנציג אחד לאחר, נראה כי הפתרון רחוק מלהגיע.

"אני מחובר לאינטרנט של הוט כבר מעל לחצי שנה, סובל מניתוקים חוזרים ונשנים בשירותים מה שפוגע בעבודתי" מספר תושב אשדוד למערכת אשדוד נט, "לשירות התמיכה של הוט נט נעשו פניות רבות, אך ללא הועיל."

ניסיונות להביא לפתרון הבעיה העלו לדבריו התנהלות לא מקצועית של נציגי הוט. תוך שהועבר בין נציגי השרות, כאשר האחד אינו יודע כיצד לפתור את התקלה והשני תוהה לעצמו מדוע בכלל הנציג הקודם העבירו אליו. כשביקש להחליף את המודם התקול, העבירו אותו בין שירות לקוחות הוט לשירות לקוחות הוט נט ותמיכת הוט נט, כך הלוך ושוב בין מספר נציגים.

על אף זאת מסתבר כי קריאת שרות להחלפת המודם במרכז השירות לא נעשתה ולדבריו הנציגה טענה שאינה יכול להחליף את המודם, זאת מפני שבשעות האחרונות קיימת בעיית רשת באזור אשדוד.

ואכן, טכנאי בכיר שהגיע לטפל בתקלה בביתו, סיפר כי באשדוד מבוצעות בימים אלה החלפות תשתיות, מה שמוביל לתקלות באזורים שונים בעיר. כך גם עולה מפניות נוספות שהגיעו מערכת אשדוד נט מאזורים שונים, בהם: רובע ג', רובע ט', רובע ט"ז ורובע א'.

תושב אחר סיפר לאשדוד נט על ניתוקים וגלישה איטית להחריד. גם הוא, כמו הלקוח הקודם של הוט, מספר כי בכל פעם שהוא פונה לשירותי התמיכה של הוט נט, מציעים לשלוח טכנאי לביתו. "זה פשוט בלתי נסבל. שנים הייתי מחובר לרשת של הוט והכל היה תקין, אך לאחרונה המצב הוא בלתי נסבל", סיפר לקוח הוט לאשדוד נט.

מחברת הוט טרם התקבלה התייחסות לתקלות הנרחבות ברשת האינטרנט הביתי ברחבי אשדוד, ולגבי טענתו של הלקוח נמסר מהם בתגובה: "אנו עומדים בקשר עקבי עם הלקוח ופועלים לטיפול לשביעות רצונו".