Gett מוניות

כבר כמעט שבע שנים שדניאל דגו עובד עם Gett כשמאחוריו רזומה של יותר מ-10 שנים כנהג מונית באשדוד. מתוך חוויה אישית עשירה ומלאת ניסיון, מספר דניאל כי מעמדו של נהג המונית השתנה בעקבות העדכונים בשוק הישראלי, מה שעורר תהיות ודרש הסבר לכוונתו, שלדבריו: "כיום קיימת התחושה שהלקוח רואה בנהג המונית כאדם חשוב."

איך בא לידי ביטוי השינוי שאתה מדבר עליו?
"זה מורגש ביחס הכללי של הלקוחות ובשיח שנוצר" אומר דניאל ומסביר - "אם בעבר לקוח שהיה נכנס למונית היה פונה בחוסר כבוד ואפילו בזלזול, הרי שהיום היחס השתנה ויש תחושת קירבה חזקה יותר בין הנהג ללקוח."

כיצד לדעתך נוצר השינוי?
"לדעתי, בעקבות השימוש באפליקציה, הנהגים הפכו רציניים, רשמיים ואולי גם סמכותיים יותר, מה שיוצר את הרושם שנהג המונית נמצא בסטטוס הרבה יותר מכובד מבעבר."

"למשל, עצם האפשרות של הלקוחות לדרג את שירות הנהגים משפיע על הנהגים להביא יותר מעצמם ולתת שירות איכותי יותר."

"ומצד הלקוחות" הוא אומר ומוסיף, "עצם זה שאדם מזמין מונית באפליקציה, הוא נחשף לפרטים האישיים של הנהג, כמו: שם, תחביבים ותמונה שלו, מה שיוצר, גם אם ברמה מינורית, קירבה מסוימת שמטפחת קצת יותר אמפתיה והנהג נראה אנושי מתמיד."

לטענתו, הפרטים חשופים, בלי סודות, מה שמביא גם את אמון הציבור ולדבריו: "יש תחושה שכיום הלקוחות בוטחים ונותנים הרבה יותר אמון בנהג המונית למול חוסר האמון בעבר עקב התדמית הרווחת של 'נהג המונית הנוכל'."

תוכל לתת דוגמה, כיצד מורגש אמון הלקוחות?
"למשל, יש פעמים בהן הנהג מתקשר לוודא היכן נמצא בדיוק הלקוח, מה שיוצר חיבור ראשוני ואפילו חברי, סוג של ידידות עם הלקוח, עוד בשיחת הטלפון."

"דוגמה נוספת, הרבה פעמים הורים שולחים את ילדיהם לבית הספר או בחזרה ממנו, מתוך אמון וביטחון בנהג המונית של Gett, גם אם אין להם היכרות אישית וקרובה אבל כן יש להם היכרות ראשונית בעקבות המידע באפליקציה, מעבר לכך שהנהג משתייך לגוף גדול ומכובד."

"בקרב הלקוחות ישנה התרשמות, מאוד רצינית הייתי אומר, שחברת Gett בוחנת את הנהגים שהיא עובדת איתם", אומר דניאל ומסיים כשמסביר, שגם לנהגים יש תחושת אחריות גדולה מפני שהם מייצגים חברה גדולה ואמינה, והדבר משפיע גם על היחס שלהם ללקוח.