.

Gett Delivery פלטפורמת השליחויות של חברת Gett הפעילה היום בישראל, באנגליה וברוסיה ממשיכה את המהפכה ומודיעה על הרחבת שירות.

Gett Delivery XL המיועד לחבילות גדולות לפריסה ארצית מלאה. 

Gett Delivery XL פועל כשירות ללקוחות עסקיים ופרטיים. מחירי המשלוח הינם קבועים מראש, על פי מודל, fixed price כאשר המשתמש יודע את המחיר עם הזנת יעד השליחות. Gett הקימה פלטפורמה ייעודית לעסקים, חנויות איקומרס, ספקים קטנים וגדולים כאחד. Gett פועלת לשפר את עולם הרכישה האונליין מתוך כוונה לאפשר לצרכנים בישראל לרכוש מוצר ולקבלו תוך מספר שעות בודדות מרגע הרכישה.

Gett נכנסה לתחום המשלוחים והשיקה את Gett Delivery בשנת 2015. בניגוד למקובל בשוק המשלוחים, המציע שירות איסוף בטווח של שלוש עד חמש שעות, שליחי Gett Delivery מגיעים לאיסוף בזמן מקסימלי של עד 10 דקות מרגע ההזמנה באפליקציה.

השירות מאפשר לכל אדם בעל רכב פרטי או קטנוע להצטרף למערך השליחים של Gett. מנתוני החברה שנאספו, שליחים אשר ביצעו משלוחים מעל 8 שעות ביום, הרוויחו למעלה מ – 10,000 שקלים בחודש. Gett מקפידה לשמור על רמת שירות גבוהה ע"י כך שרק שליחים המדורגים גבוה על ידי הלקוחות באפליקציה יכולים לבצע את המשלוחים.

בשנה האחרונה נעשה שיתוף פעולה מוצלח בין דואר ישראל וחברת Gett, במסגרתו ניתן להזמין חבילות ופריטי דואר רשום מסניפי הדואר באמצעות אפליקציית Gett תוך חצי שעה בלבד באזור המרכז.

מנתוני החברה עולה כי מתחילת השנה גדל מספר השליחויות ביותר מ 300%, קצב הגידול ממשיך להיות גבוה ועומד על כ-25% חודש אחרי חודש, זמן הגעת שליח עומד על כ-6 דקות, הדירוג הממוצע של שירות המשלוחים באפליקציה עומד על 4.9 כוכבים (מתוך 5), אשר מעיד על רמת שביעות רצון גבוהה של משתמשי השירות.