.

באשקלון כועסים על סגירת המוקד של חברת חשמל והעברתו לאשדוד ומקווים כי העירייה תצליח לבטל את רוע הגזירה שלהם, אך באשדוד אמורים להיות מרוצים מהמהלך שיתרום לתעסוקה ולשרות של תושבי העיר.

מחברת החשמל נמסר כי “במסגרת הרפורמה במשק החשמל, חברת החשמל החלה כבר בתחילת 2019 בשינוי המבנה הארגוני ומעבר מניהול אזורי לניהול פונקציונאלי. במחצית נובמבר אנו מאחדים את האזורים אשקלון, אשדוד, רחובות וראשל”צ ומקימים מרכז ביצוע ושרות נפת שפלה שמרכזו בעיר אשדוד.

מעבר זה ירכז את כלל המשאבים לנפת השפלה ובכך נשפר את סל השירותים לכלל הלקוחות. במקביל, שיפרנו את מערך השירותים הדיגיטליים שניתן לקבל במגוון אמצעי הקשר מכל מקום ובכל זמן, בזכותם יוכלו הלקוחות לחסוך את ההגעה למשרדי החברה. כך למשל באמצעים אלו ניתן יהיה לשלם את חשבון החשמל, שוכרי או משכירי דירות – יוכלו להחליף שם לקוח וכן ניתן יהיה להזמין הגדלה של חיבור החשמל לבית ועוד.

ניתן לפנות אלינו ולבצע פעולות במגוון אמצעי קשר: מוקד שירות טלפוני 103, צ’אט עם נציג שירות, אפליקציה (יישומון) לטלפון הנייד ואתר האינטרנט של החברה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]